Over ons

JA! reclame & styling is een erkend signbedrijf met bijna 30 jaar ervaring. In 2011 is het huidige JA! Reclame ontstaan uit een fusie van ‘Thomassen belettert alles’ onder leiding van Joep Thomassen en ‘André Corstjens Reclame’ met André Corstjens aan het roer. Joep en André leggen de basis voor de naam JA! Daarnaast ligt dit ook in lijn met onze visie, wij verkopen geen nee aan onze klanten maar zoeken op creatieve wijze naar een oplossing voor ieder vraagstuk waardoor dit resulteert in een JA! Met ons eigen team van ervaren vakmensen en moderne machines ontwerpen, ontwikkelen en produceren we kwalitatieve en creatieve signs die bijdragen aan de uitstraling van uiteenlopende bedrijven en merken. Van een enkel reclamebord of autobelettering tot een complete interieur restyling of een internationaal signproject, bij ons kunt u altijd terecht voor een persoonlijke benadering en een oplossing op maat.

 
 

Joep Thomassen

Joep Thomassen is de commercieel directeur van JA! Reclame. Na de MAVO is hij etaleren, decoreren en reclame tekenen gaan studeren aan het Sint Lucas in Boxtel. Tijdens zijn stage kwam hij op 20-jarige leeftijd, in de tijd dat de letters nog met de hand werden gesneden, voor het eerst in aanraking met het beletteren van bussen. Na zijn studie te hebben afgerond is Joep gaan werken in een zeefdrukkerij.

In het begin voornamelijk op textiel maar later is hij zich meer gaan richten op vlakke zeefdruk, printen en beletteren. De volgende stap in zijn carrière was het zich volledig gaan richten op beletteren. Uiteindelijk kwam Joep terecht bij ‘van Gennip reclame’. Hier was hij werkzaam als productieleider. Na dit een aantal jaar te hebben gedaan kwam de kans het bedrijf over te nemen. Deze kans werd met beide handen aangegrepen en hij doopte het bedrijf om tot ‘Reclamestudio Thomassen’, wat later ‘Thomassen belettert alles’ werd.

Een aantal jaren en een verhuizing later kwam de behoefte aan een volgende stap. Deze werd gevonden in een collega onderneming genaamd ‘André Corstjens Reclame’, waar Joep een samenwerking mee had en onder andere kennis, gedachten en personeel mee uitwisselde.

In 2011 werd er besloten een fusie aan te gaan om met hun gedeelde kennis, ervaring en reputatie een krachtig bedrijf neer te zetten waar alles onder één dak zit om zo een breed pakket aan te kunnen bieden. Dit resulteerde in het huidige JA! Reclame, een allround signbedrijf dat nog iedere dag klaar staat om haar klanten te voorzien van kwalitatieve en creatieve signs.


André Corstjens

André Corstjens is de algemeen directeur van JA! Reclame. André kwam in 1987 in aanraking met het reclame vak. Naast zijn werk als schilder begon hij zelf in de avonduren met het uitsnijden van letters en het schilderen van signings. Geleidelijk is hij minder gaan werken als schilder en meer reclamewerk gaan doen.

De volgende stappen waren het huren van zijn eerste werkruimte en het aannemen van zijn eerste personeel. zo groeide het toenmalige ‘André Corstjens Reclame’ uit tot een volwaardig signbedrijf.

Professionalisering werd voortgezet met de fusie in 2011. Sinds die tijd heeft André zijn werk sterk zien veranderen. Waar hij altijd veel uitvoerende taken voor zijn rekening nam zag hij zijn werkzaamheden richting het management verschuiven. Hierdoor kan hij zijn jaren lange ervaring, creativiteit en inzicht gebruiken voor het optimaliseren van de organisatie.

Ook naast zijn werk voor JA! reclame & styling is André actief voor de signbranche geweest. Zo is hij jaren lid van de vakraad en commissielid van de opleidingscommissie van SI’BON geweest.  

andre (1 van 1).jpg